26.9.2019 klo 8.30 - 18
Keskuskatu 3, Postin uusi tila, Helsinki

Ohjelma

8.30 Aamiainen ja kahvi

9.00 – 11.30 aamupäivän ohjelma

Tervetuloa 

André Noël Chaker, tilaisuuden juontaja ja Turkka Kuusisto, SVP / Posti
 

Growth hacking: kuinka jatkuvasti optimoida verkkomyyntiä 
Eero Martela, Managing Consult / Columbia Road

PSD2 - direktiivistä mahdollistaja uusille palveluille? 
Mikko Nurminen,  Sales Director / Enfuce

TAUKO

Mitä tulevaisuuden asiakas haluaa: trendit ja ilmiöt  
Elina Hiltunen, futuristi ja tietokirjailija

11.30 Lounas 

12.30 – 16.00 iltapäivän ohjelma 

Keynote: Håvard Stjernen, Country Manager Nordics, Benelux, and Australia / Wish  

"The secret sauce of Wish: user experience"

  • Insights of shopping behavior at one of the leading shopping platforms
  • How can Finnish brands increase sales both locally and internationally on Wish
  • How Wish is re-vamping brick and mortar 

Postin Suuri verkkokauppatutkimus - mikä on tärkeää kuluttajalle? 
Suomen ja Baltian tulosten ensi-ilta

Uutta ja innovaatioita Postilta - mahdollisuuksia verkkokauppiaille

TAUKO

Keynote: Kati Riikonen, Industry Head / Google Suomi

"Verkkokauppa kasvuun 2020 - kuluttajakäyttäytyminen, konversiot ja data"

Tilaisuuden yhteenveto /André Nöel Chaker 

~16:00 After event 

Asiaosuuden jälkeen jatketaan keskusteluja maistuvien tarjoilujen kera

~18:00 Tilaisuus päättyy 

 


* Pidätämme oikeudet muutoksiin. Julkaisemme lisätietoja ja mielenkiintoisia poimintoja tapahtumasta alkusyksyn aikana.